איך בוחרים עורך דין מקצועי לענייני תעבורה?

אם קיבלתם דוח תנועה, חויבתם בנקודות, חוויתם תאונת דרכים, או יש לכם בעיה הקשורה בעבירות תעבורה ואתם מחפשים עורך דין מקצועי לענייני תחבורה, המפתח הוא מבחן התוצאה.

עורך דין עם קבלות

עורך הדין המומלץ לטיפול בנושא דיני תעבורה, הוא זה שיש לו קבלות ובמבחן התוצאה הוא הצליח לסייע להרבה מאד לקוחות, שהיו להם בעיות אקוטיות שונות הקשורות לנושא מורכב זה. המיומנות רבת השנים הופכת עורך דין מיומן זה לווירטואוז, כיוון שהוא בוחן את התיק באופן מעמיק, עולה על הדקויות באבחנות שלו, מגיע לשטח כדי לראות את הדברים במו עיניו ובהתאם לכך מגבש את האסטרטגיה המדויקת לכל מקרה ומקרה.
עורך דין מומחה לענייני תעבורה מחדד כל צורך ולכן בונה בדרך זו את הפעולות הטקטיות הדרושות כדי להצליח במשימה שלו ולעזור ללקוח שלו להיחלץ מהסבך שאליו הוא נקלע. זאת כיוון שדבר זה מפריע למהלך החיים התקין שלו ובמיוחד אם הוא לא ביצע את העבירה המיוחסת לו כלל.

בחירה של עורך דין מקצועי לענייני תעבורה

כדי לבחור את עורך הדין המומחה והיצירתי ביותר, כדאי לקבל המלצות מחברים או מקרובי משפחה אשר נעזרו בעורך דין לענייני תעבורה לאחרונה. המטרה היא למצוא את האחד שהוא קוסם ועשוי ליצור מהפך משמעותי בזכות הטיפול היוצא דופן שלו.
כמו לדוגמה :
במקרים שבהם נהג מואשם בעבירה ספציפית ועו"ד זה מצליח להפוך את הקערה על פיה ולהוכיח שהנהג כלל לא ביצע את העבירה ולכן בתום הדיון המשפטי נקבע כי ההרשאה תבוטל וזאת לאור הנתונים המוכחים, שהכריעו את הכף לטובתו של הלקוח.
במקרים האלה הלקוח המום מהתוצאה, מודה מאד לעורך הדין ויוצא מהדיון כשכולו חיוך מאוזן לאוזן. הוא מאד רצה להאמין שהוא ייצא מהמשפט ללא כל האשמה, אך זה נראה לו חלום שהוא די קשה להשגה. מסתבר שכאשר נעזרים בעורך דין שהוא תותח והוא יודע להבליט ולהוכיח את הנקודות הנכונות ביותר, הוא קוסם והוא אכן מצליח לסיים את הטיפול בתיק זה באופן מרשים וללא השלכות לטווח הרחוק.

באילו מקרים מסוגל עו"ד תעבורה לסייע ללקוחות

על פי המקרה הספציפי יש לעורך הדין הממולח אפשרות לבקש הקלה בחומרת העונש, לבטל הרשאות, לשנות את קו התביעה של הצד השני כיוון שאינו תואם את מה שקרה באמת, לעצור הליך של פסילת רישיון נהיגה, לבטל דרישה לצבירת נקודות ועוד.
העצה הראשונה של עו"ד לענייני תעבורה היא לא לשלם דוח הכולל קנס כספי וזאת כיוון שהדבר יוצר הודאה בביצוע העבירה. במקום זאת יש לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה שיש עליו חוות דעת מעולות באינטרנט וברשתות החברתיות, כדי שיבצע בדיקה מקיפה של המקרה הספציפי וכך לדעת אם אכן הדרישה לחיוב בנקודות היא מוצדקת או לא.
במקרים אחרים, אם מדובר בנהג שיש לו עבר נקי בנושא עבירות התנועה אך ביצע עבירה כלשהי עקב טעות אנוש, עורך הדין יבקש במקרה זה להמיר את הדוח באזהרה כיוון שמדובר בהתנהלות שאינה אופיינית לאדם זה, אלא במקרה חריג.
בדרך זו עו"ד תעבורה מבצע מהלכים כדי להקל על עונשם של נהגים אשר רישיונם נפסל מסיבה זו או אחרת ומצליח במקרים רבים לשכנע את השופט, שרישיון נהיגה תקף הוא גורם מכריע בפרנסתם ולכן הוא מבקש לפני משורת הדין לאשר להם את ההמשכיות השימוש ברישיון הנהיגה, תוך העברת בטוחות כמו התחייבות כספית.
הכרת התמרורים ונהיגה על פי חוקי הדרך הם נושאים מהותיים בנהיגה וכאשר נהג מבצע עבירות הכוללות אי ציות לתמרורים כמו אי מתן זכות קדימה בצומת, או אי עצירה בתמרור עצור המצריך בלימה מלאה, הן עלולות להוביל לענישה, כמו כן מקרים כמו נהיגה בשכרות או תחת השפעה של סם, נהיגה בקלות ראש, ברשלנות ובחוסר זהירות.
תפקידו של עורך דין מנוסה בתחום זה, לעשות כל שניתן כדי להעניק לו מעטפת של הגנה אשר תפחית את חומרת המקרה ודבר זה יגרור את הקטנת ממדי הענישה, אם אכן הנהג ביצע את המעשים המיוחסים לו. ואם הוא לא ביצע את המעשה, עורך הדין יוכיח זאת בדרכים ענייניות ומתוחכמות וכך הוא מצליח ברוב המקרים להוריד את החבל מצווארו של הנהג, על לא עוול בכפיו.
מחפשים עורך דין תעבורה ייחודי המוביל לתוצאות מפתיעות? הגעתם למקום הנכון. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לשוחח אתכם בהקדם.

היה מעניין? שתפו עם חברים:

מתלבטים באיזה עו"ד לדיני תעבורה לבחור?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מתלבטים באיזה עו"ד לדיני תעבורה לבחור?
תנו לנו לעזור לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: