נתפסתם נוהגים בשיכרות? מה עושים עכשיו?

נהיגה בשיכרות נחשבת לעבירת התנועה הקשה ביותר שאפשר לעשות, היא הרבה פעמים נחשבת בתור עבירה שמוטלים בגינה את העונשים הכבדים ביותר שניתן להעניק בחוק אולי מלבד פגיעה ממשית בנפש או ברכוש. הרבה פעמים המשפט המוזכר במקרים הללו הוא שמי שנוסע בעודו שיכור כאילו יש לו רובה טעון בתוך שדה מוקשים. במידה רבה אולי זה נכון, אבל הרי כולנו יודעים כי המציאות היא סיטואציה מורכבת בה אנחנו לעיתים נכנסים לאירועים שלא התכוונו להיכנס אליהם.
קודם כל, בראש ובראשונה, חשוב שתדעו כי לא מדובר על מה שהוא לא בר פיתרון במידה זו או אחרת. בסופו של יום תפקידה של מערכת המשפט היא לעשות צדק. אתם, בתור אזרחים שווי זכויות במדינה דמוקרטית, אנשים שמגיע להם צדק. מגיע להם שיהיה מי שיראה אותם ומגיע לכם שגם את הגירסא שלכם ישמעו בבית המשפט. אבל כדי שכל זה יקרה, חשוב להיעזר באנשי המקצוע שיאפשרו לדבר הזה להתרחש.

מה התפקיד של עורך דין

עורך דין תעבורה הוא מי שנמצא שם באותם הרגעים כדי לעזור לכם לעבור את התהליך הזה בצורה הטובה ביותר. עורך דין נהיגה בשיכרות הוא מי שבקיא בתחום הזה באופן נקודתי ויכול, מעבר לידיעותיו בתחום עריכת הדין, שגם הם נצרכים כאן, לעזור לכם להתגבר על האירוע הזה באופן פרטני.
מה שחשוב להבין הוא שמערכת המשפט על פניו פועלת מתוך אמונה כי כל אחד רשאי לספר את סיפורו ולהציג את עמדתו בעוד בית המשפט יקבע עם מי הצדק. אלא, שחשוב גם לזכור, באותה הנשימה, כי בית המשפט מתנהל לאור שפה מסוימת שמאפשרת לו לקבוע מי אחראי למעשה, מי טעה והאם יש מקום להקל בעונש. כדי שישמעו את הגירסא שלכם באופן הטוב ביותר ויתרה מזאת, אם אתם רוצים להבין מה מתרחש באולם בית המשפט, חשוב לבחור איש מקצוע מעולה שילווה אתכם לאורך הדרך.

משתנים שונים יכולים לשנות את התמונה

חישבו על כמה פרטים שונים אנחנו צריכים להסכים לאורך הסיפור, לפני שנדע האם אתם אשמים ומה גזר הדין. קודם כל צריך להחליט שנהגתם בשיכרות, האם זה נכון? האם השוטר שביצע את בדיקת הינשוף ביצע אותה כשורה? אולי לא. לאחר מכן, צריך לבדוק כמה אלכוהול נמצא בגופכם, מטבע הדברים, כאשר מדובר על ריכוז נמוך של אלכוהול העונש יהיה נמוך יותר בסופו של דבר וכן הלאה. כדי להצליח להבין מה הפרטים שאתם צריכים להציג לבית המשפט, בגללם לבד, חשוב כל כך להיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם לאורך התהליך ויעזור לכם בכל מה שאתם צריכים לדעת.

איך מתנהל התהליך מול עורך הדין?

עו"ד נהיגה בשיכרות הוא מי שילווה אתכם לאורך הדרך ויבטיח כי תקלו את המענה המקצועי הטוב ביותר לאורך כל התהליך. התהליך מתחיל בשיחה עם עורך הדין במהלכו אתם תספרו מה קרה והוא ינסה להבין איך בונים את התיק הטוב ביותר.
אז יתחיל התהליך המשפטי. כאמור, חשוב לזכור כי בסופו של יום אתם אזרחים במדינה דמוקרטית ואתם אזרחים שווי זכויות. כלומר, אתם מי שיכולים, על פי חוק, לעמוד על שלכם בבית המשפט. גם אם זה על ידי קבלת עזרה מגורמי מקצוע.

היה מעניין? שתפו עם חברים:

מחפשים סיוע של עורך דין מומחה לנהיגה בשכרות?
אנחנו עומדים לשירותכם בכל עת!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מחפשים סיוע של עורך דין מומחה לנהיגה בשכרות?
אנחנו עומדים לשירותכם בכל עת!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: