סירבת לבדוק מול שוטר האם נהגת בשיכרות? האם אתה צריך עורך דין?

ככל הנראה אין תחום בתוך עולם המשפט התעבורתי שמתייחסים אליו יותר ברצינות מאשר כל מה שנוגע לתחום של נהיגה בשיכרות. מדובר על מה שהוא על פי רבים מאנשי המקצוע בתחום נתפס ממש כעבירה פלילית שהעונש המינימלי עליה הוא שלילה של הרישיון לתקופת זמן מסוימת ועוד. שכן, באמת, מחקרים כבר הוכיחו כי נהיגה בשיכרות היא מהגורמים הקטלניים ביותר והמסוכנים ביותר, אלו שמובילים לתאונות דרכים.
בדיוק בגלל זה משטרת ישראל עושה מאמצים אדירים למצוא את הנוהגים בשיכרות ולהביא אותם למשפט. אלא, שבאמת, ישנם מקרים בהם נהגים כאלו ואחרים לא מעוניינים לבצע את הבדיקה. בין אם משום ששתו מעט והם מוטרדים מכך שיתפסו שיכורים, יש מי שפשוט מרגישים מאוימים לאורך הסיטואציה ולכן מוותרים.
חשוב לדעת כי מי שלא מוכן לבצע את הבדיקה נתפס בעיני משטרת ישראל בתור מי שנהג בשיכרות. כלומר, במידה רבה הסירוב עצמו הוא ההתחלה של הבעיה. מהרגע בו אתם נמצאים בסיטואציה הזו, אין ספק כי סיוע של עורך דין יכול להיות לכם לעזר רב.

מה התפקיד של עורך הדין?

עו"ד נהיגה בשיכרות הוא מי שבראש ובראשונה הוא עורך דין. כלומר, מדובר על מי שלמד משפטים ומי שמכיר את מערכת המשפט כמו גם את החוקים השונים שמנהלים אותה. חשוב לזכור את זה לפני שנכנסים לעובי הקורה. משום שלפני הכל, אתם אזרחים והמדינה בה אתם חיים היא מדינה דמוקרטית. רק משום כך מגיע לכם לעמוד על הזכויות שלכם. המציאות היא לא תמיד קלה ולעיתים מתרחשים אירועים שהם מעבר לשליטה שלנו. לכן חשוב כל כך להיעזר באנשי מקצוע מצויינים שנמצאים שם עבורכם כדי ללוות אתכם לאורך התהליך ולעזור לכם לצאת מהאירוע הזה בשלום. עורך דין נהיגה בשכרות הוא איש מקצוע שמכיר את התחום הזה באופן ספציפי. מכאן הוא בקיא בדרכים הטובות ביותר להתגבר על האתגרים השונים שממוקמים בחלק הזה של עולם המשפט.

נהיגה בשכרות

האם הכל אבוד?

התשובה לכך היא חד משמעית והיא שממש לא הכל אבוד. חשוב לזכור כי מערכת המשפט היא מערכת מורכבת יותר ממה שנדמה שכן החיים עצמם הם ממש לא שחור ולבן. החיים מורכבים מאוסף של מקרים וסיטואציות בהן הפרשנות היא זו שמכתיבה את הטון בסופו של דבר. אז לשאלה האם הכל אבוד? התשובה היא כמובן שלא, אלא שצריך להיעזר באנשי המקצוע הטובים ביותר שאתם יכולים להיעזר בהם כדי למצוא את עצמכם מתמודדים עם האתגר.

במה שונה עורך דין תעבורה מעורך דין בכל נושא אחר

זה כמו שתשאלו מה ההבדל בין רופא נשים ובין רופא משפחה. אמנם ישנן מחלות בהן שניהם יכולים לטפל, אבל אין ספק שישנם תחומי ידע בהם הוא מבין יותר טוב מההוא. כך גם בעולם המשפט. מדובר על עולם מפותל מלא חוקים ומלא בנסיבות. באופן טבעי, אנשי מקצוע שמבינים בתחום הזה באופן ספציפי, הם יהיו מי שיעזרו לכם למצוא את הדרך בתוך השדה הרחב הזה שהוא עולם המשפט בתחום התעבורה.

היה מעניין? שתפו עם חברים:

הואשמתם בנהיגה בשכרות?
סירבתם להיבדק? תנו לנו לעזור!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

הואשמתם בנהיגה בשכרות?
סירבתם להיבדק? תנו לנו לעזור!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: